Quick Sigorta her yıl düzenlenen ve Amerika Pazarlama ve İletişim Profesyonelleri Derneği’nin desteklediği “Hermes Creative Awards” yarışmasında 3 ödül birden aldı. 1995 yılından bu yana pazarlama ve iletişim alanında başarılı projeleri ödüllendiren yarışmada Quick Sigorta, 1 Platin, 2 Gold ödül aldı.
Quick Sigorta Genel Müdürü Ahmet Yaşar, ilk yılda elde edilen başarıların bu türde ödüllerle devam ettiğini belirterek, “Pazarlama ve iletişim ilk yılda ağırlık verdiğimiz,
farklılık yaratığımız alanlardan biri idi. Sigortalılarımızdan, acentelerimizden, iş ortaklarımızdan son derece olumlu tepkiler alıyorduk. Bu ödüllerle çalışmalarımızın uluslararası ölçekte beğenildiğini görüyoruz. Özellikle online satış sayfamızın aldığı ‘Sigorta Satışında En İyi Müşteri Deneyimi’ ödülü bizim için çok önemli. Bu alanda büyük ödülü aldık. Aslında bu ilk katıldığımız yarışma idi ve bunun devamı gelecek” dedi.
“Sürekli tekrarlanan aynı mesajlar, mesaj olmaktan çıkar”
Quick Sigorta, Pazarlama ve İletişim’den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Dr. İsmail Kızılbay ise sigorta sektöründe farklı bir iletişim tarzı oluşturduklarını belirterek, “Sürekli tekrarlanan aynı mesajlar, bir mesaj olmaktan çıkar, bir etki yaratmaz, sizi bir yere götürmez. Bu anlamda alışılmışın dışında bir iletişim planı uyguladık. Daha anlaşılır, hedeflediği kitleyle aynı dili konuşan, sempati ve merak uyandıran bir üslup tercih ettik. Bu yaklaşımı belki de en çok online satış sayfamızda dikkate aldık ve Platin ödül oradan geldi. Üniversite öğrencilerine, müşterilerimize ve acentelerimize dağıttığımız bez çantalar ise Gold ödül aldı. Üniversitelerde uyguladığımız, ‘Teoriden pratiğe atlayış serbest’ isimli sosyal sorumluluk projemiz ise, ‘Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesi’ dalında Gold ödül aldı. Aslında bu düzeyde ödül alacak en az 4-5 çalışmamız daha vardı ancak yoğunluktan başvurularını yapamadık. Gelecek yıl daha fazla ödül ile karşınıza çıkacağız” dedi.
Çevrimiçi satış sayfasının sürekli olarak yenilendiğini, sürekli olarak iyileştirmeler yapıldığını söyleyen Quick Sigorta, Dijital Kanallardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Pınar Güzey, “Online satış kanalımızın, ‘Sigorta Satışında En İyi Müşteri Deneyim’ dalında büyük ödül alması bizleri çok mutlu etti. Teknolojiyi de en iyi şekilde kullanarak tüm dijital kanallarımızdan en iyi müşteri deneyimini sağlamak için sürekli çalışıyoruz ve iyileştirmeler yapıyoruz. En önem verdiğimiz konuda, çalışmalarımızın böylesi bir ödül ile karşılık bulması harika. Halen istediğimiz ve hayal ettiğimiz noktada değiliz ve çalışmaya devam ediyoruz. Sitemizin bu alanda referans olacak düzeyde olması bizim için çok önemli” dedi.
1995 yılından bu yana verilen Hermes Ödüllerine bugüne kadar 100 farklı ülkeden 200 binin üzerinde başvuru yapıldı. Birçok ünlü markanın katıldığı alanının en bilinen ödülleri arasında yer alıyor.
Ödüllerin tamamını görmek için : http://hermesawards.com/